Így történik a foglalás

Így történik a foglalás

További tudnivalók

    • Kizárólag írásban érkezett foglalást tudunk elfogadni, telefonon keresztül csak információt nyújtunk.
    • A foglalás akkor kerül visszaigazolásra, amikor a megrendelést követően a teljes ár befizetésre kerül a későbbiekben megadott bankszámlára és időpontig.
    •  
    • Visszaigazolás után dátummódosításra egy alkalommal van lehetőség térítésmentesen a ház foglaltságától függően.
    • A Szederház háziállatbarát szálláshely, az állatokat ingyenesen várjuk, azonban kérjük, hogy a foglalásban jelezd felénk, ha háziállattal érkezel. A háziállat ellátását és felszerelését a Vendégház nem biztosítja, ez az állatka gazdáinak tennivalója.

      A használat során a Szederház felszereltségében keletkezett károkért a Vendég a felelős.

    •  
    • A Szederház nem dohányzó!
    •  
    • Kérjük, segíts, hogy mások is sokáig élvezhessék a ház kényelmét!
    •  

A lemondásról is ejtsünk pár szót

  • Hét nappal az érkezés előtti időpontig kizárólag írásban történő lemondás esetén a teljes összeg – 10% kezelési költség levonását követően – visszautalásra kerül.
  •  
  • Hét napon belüli lemondás esetén a foglalási díj 50%-a kerül visszafizetésre, míg az érkezés előtti 48 órával történő lemondás esetén nem tudjuk visszafizetni a befizetett összeget, így az Általad befizetett összeg a Vendégház tulajdonába kerül szolgáltatás nyújtása nélkül.
  •  
  • Amennyiben a visszamondott időpontot újra értékesíteni tudjuk – a 10% kezelési költség levonását követően -, visszautaljuk az összeget.
  •  
  • Amennyiben nem történik meg írásban a foglalás lemondása, de az érkezés napján nem jelenik meg a megrendelő, úgy a befizetett összeg a Vendégház tulajdonába kerül szolgáltatás nyújtása nélkül.